Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

twee uur met weinig

Posted by lasky1994 
twee uur met weinig
18 December, 2017 03:33AM
Ahhhh ... De beruchte schoenen van Hoka One One! Welnu, mijn positie op schoenen is de afgelopen vijf jaar niet veranderd. In feite is het nog verder verwijderd van stabiliteitsschoenen dan het eerder was. De schoenensector is echter veel veranderd met steeds meer schoenenbedrijven die uit de buurt komen van stabiliteitsschoenen. Ze richten zich nu op flexibiliteit en lage hakhoogtes - velen drukken zelfs de hoogte van de schoen zelf af. Dit was ongehoord vijf jaar geleden, zelfs al gedefinieerd op dat moment.
Schoenen met een maximale demping, d.w.z. Hokas (Altra en andere schoenenbedrijven hebben ook hun versies) gaan eigenlijk tegen wat we willen dat een schoen is. Het is zwaar. Het buigt of buigt niet. Het staat hoog boven de grond. Deze Nike Free Run 3 Dames bovengenoemde kenmerken zijn bestudeerd en laten een verminderde effici?ntie in hardlopen zien.
Daarmee zei veel mensen van hen en er is geen wetenschap om het te ondersteunen. Ze worden steeds populairder bij ultralopers en zelfs trailrunners. Waarom werken ze? Ik voel dat wanneer mensen erin rennen, hun voet in de schoen slaat en niet "met" de schoen tegen de grond. Zie het als blootsvoets lopen op worstelmatten of gymnastiekmatten. Met Hokas zou je echter nog steeds kunnen rennen met echt arme, onnatuurlijke mechanica en eindigen met het slaan van de hiel.

Zoals ik al New Balance 574 Femme eerder zei, kijk niet naar een schoen om je probleem op te lossen. MAAR, zij kunnen voor u werken. Ik denk nog steeds dat de meeste verwondingen het gevolg zijn van onjuiste trainingspatronen. U zei dat uw kuitspieren kramp zijn tijdens races? Nieuwe literatuur Nike Free 3.0 V4 Dames suggereert dat krampen het gevolg is van vermoeidheid en niet van uitdroging. Ik heb dit vorig jaar op een blog besproken toen Lebron en Dellavadova vorig jaar naar Cleveland Clinic werden gestuurd met krampen en de media suggereren dat het uitdroging was. Deze atleten hebben onbeperkte toegang tot water en presteren slechts een uur en worden onderbroken. Zijn ze uitgedroogd? Meer dan waarschijnlijk niet. Ze zijn moe. Elite marathonlopers eindigen de race in iets meer dan twee uur met weinig hydratatie in vergelijking en klemmen meestal niet. Het zijn onze hardlopers die Nike Internationalist Mens binnen het bereik van vier uur krampen ervaren - we zijn vermoeid en niet uitgedroogd! Gewoon iets om over na te denken. Houd me niet aan dit alles, want er zijn oneindige variabelen, maar ik weet niets anders dan kramp tijdens races, ik zou veronderstellen dat je Adidas Superstar Damen niet genoeg tijd aan het trainen doorbrengt in het racetempo of het tegenovergestelde - te veel hoge intensiteit niet gevolgd door rust of eenvoudige runs om de spieren te laten herstellen. Vergeet niet dat zelfs de Kenianen op gemakkelijke dagen 10 minuten rijden. Er Adidas Zx Flux Femme gebeurt veel met die spieren op rustdagen die gunstig zijn!
Ik hoop dat dit helpt!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login