Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

som de er i traditionelle

Posted by lasky1994 
som de er i traditionelle
19 December, 2017 06:17AM
Der er mange l?bere med flade f?dder derude, som ikke bliver skadet. Hvorfor? Fordi flade f?dder ikke er noget mere s?. En flad Nike Air Max 90 Femme fod er en variant af fodtype, som ikke kan fungere anderledes end en "normal" eller "h?j" buet fod. Fokuset p? fodt?j er blevet s? misforst?et, at jeg regelm?ssigt ser patienter med det, der beskrives som en normal bue, der kommer til at se mig if?rt orthotics og motionskontrol l?besko, der stadig oplever smerter. Sj?ldent diskuterer en l?ge form og tr?ningsm?nstre med en l?ber.

Endnu en gang k?rer l?beskader i bund og grund til nogle f? simple fakta, at vores samfund har sv?rt ved at fokusere p? form og tr?ningsm?nstre. Jeg er klar over, at der er flere variabler, der spiller en rolle, men vi kunne betydeligt s?nke den ?rlige skadefrekvens blandt l?bere, hvis vi kunne aflede vores fokus v?k fra sko. Jeg er helt enig. Mange mennesker vil finde gode resultater, hvis de bare ?ndrer deres form i deres nuv?rende sko og kan mindske deres Nike Air Max Tavas Donna hyppighed af skade ... men sand egentlig form, hvor du Nike Internationalist Womens bruger kroppen som den blev skabt, kan aldrig findes, n?r muskler og sener er begr?nset som de er i traditionelle l?besko. Hvis du ser p? b?rn, der k?rer barfodet ude i g?rden, Nike Internationalist Womens kan vi blive mindet om, at vi faktisk blev skabt med denne evne. Formularen begynder ikke at ?ndre sig, f?r enten 1) De er skod i traditionelle sko og opmuntre til en alternativ form eller 2) De stopper l?bende og er aktive og giver deres muskler mulighed Nike Free 3.0 V3 Dames for at sv?kke og senere fors?ger at genstarte og t?nke, at de kan k?re en kilometer ad gangen i gymnasiet uden tr?ning overhovedet. Kritikken af ??minimale sko er latterlig, n?r man finder, at mange af de problemer, der er forbundet med l?besko, der udf?ldede et opfattet behov for st?tte og bev?gelseskontrol, stammer fra det faktum, at h?l dropen h?le og d?mpning ?ndrede dramatisk den normale mekanik og f?lles acceleration af fodstrejke og t? ved at ?ge l?ngden af ??momentarmene, der virker gennem leddene i ankelkomplekset, samtidig med at ekscentrisk sammentr?kning af soleus reduceres under den t?rskel, der kr?ves for vindmekanismen at udbrede, problemer, der var reduceret eller frav?rende Adidas Zx Flux Femme i l?bende lejligheder.
Re: som de er i traditionelle
04 January, 2018 03:42PM
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login